Morgenmøde om kunstig intelligens med Niclas Randgaard

Hvad kan du bruge kunstig intelligens til i din virksomhed? Skal du overhovedet hoppe på AI-vognen eller er de rettighedsmæssige udfordringer for store? Få konkret og brugbar viden, så du kan lægge en strategi for at implementere AI, og få præsenteret relevante og opdaterede cases fra branchen.

This describes the image

Niclas Randgaard fortæller om den grundlæggende terminologi og lægger op til diskussion af både tekniske og etiske udfordringer. Morgenmødet er, i modsætning til så mange andre AI-arrangementer, specifikt for film- og tv-branchen, og det er derfor muligt at gå mere i dybden med de aspekter og værktøjer, som er relevante netop for jer. Niclas er en erfaren underviser og vil på morgenmødet præsentere nyeste viden om AI og konkrete eksempler på anvendelse af teknologien i forhold til film- og tv-produktion. Han arbejder som forretningsudvikler og produktansvarlig i CA og uddannet i projektledelse og innovation ved CBS og har videreudviklet sin forståelse for AI ved MIT Sloan School of Management.

Niclas har evnen til at formidle kompleks teknologi på en tilgængelig og engagerende måde og er drevet af en ægte nysgerrighed for ny teknologi. Med en undersøgende tilgang er han på forkant med nyeste viden og seneste opdagelser inden for AI.

På morgenmødet kommer Niclas omkring disse emner:
- Grundlæggende AI-koncept og terminologi
- Udfordringer, påvirkning og etik
- Cases og anvendelse
- Implementeringsstrategi

Tid og sted: torsdag den 26. september kl. 9.00 - 10.30 i Producentforeningens lokaler, Bernhard Bangs Allé 25, 2000 Frederiksberg.

Morgenmødet er for medlemmer af Producentforeningen.

Opdateret 13. sep 2024