Lederkursus for produktionsledere og redaktionschefer i tv-branchen

Har du en produktionsleder eller redaktionschef, der vil have glæde af et ledelseskursus? Så tilbyder Dansk Journalistforbund og Producentforeningen et ledelseskursus målrettet tv-branchen – og det er gratis at deltage! Deadline for ansøgning: 30. september 2024.

This describes the image

Dansk Journalistforbund og Producentforeningen udbyder igen et skræddersyet ledelseskursus til tv-branchen.

Kurset er målrettet produktionsledere og redaktionschefer, der til daglig arbejder i tv-branchen og har ansvaret for et travlt hold og en hektisk produktion. Deltagerne vil få styrket deres roller som ledere, idet der bl.a. undervises i feedback, konfliktløsning, uddelegering af ansvar og effektivisering af arbejdsdagen.

Underviser er Jacob Fenger og en række inspirerende gæstelærere.

Kurset løber over seks formiddage hen over efteråret og giver dermed deltagerne mulighed for at afprøve redskaber og teknikker i de mellemliggende arbejdsperioder. Første kursusgang er 10. oktober 2024 og forløbet slutter den 26. november. 2024, og der er deadline for ansøgning den 30. september 2024.

Se datoer og kursusprogram i brochuren.

Opdateret 29. aug 2024