Ny bestyrelse for Producentforeningen

Producentforeningens bestyrelse fortsætter med kendte ansigter og har efter generalforsamlingen 22. marts 2024 konstitueret sig og sat navne på bestyrelsesledelsen.

This describes the image

Kasper Fredshavn, Drive Studios, og Signe Leick Jensen, Toolbox Film, er begge genvalgt som hhv. bestyrelsesleder og vicebestyrelsesleder. Malene Flindt Pedersen, Hansen & Pedersen, er valgt som ny vicebestyrelsesleder.

Den øvrige bestyrelse udgøres af Ditte Milsted, Profile Pictures, Mette Heide, Plus Pictures, Mette Jermiin, Bacon, Mikkel Damkiær, Production Service, og Jens Villebro, BBC Studios Nordic Productions og suppleanterne Lars Hermann, Apple Tree Productions, Morten Peglau, Holy Ravioli, Thomas Heurlin, Impact TV og Helle Faber, Made in Copenhagen.

Bestyrelsen for Producentforeningen

Opdateret 22. mar 2024